søndag 29. august 2010

Snart skolestart

I morgen starter vi på skolen, og jeg ser virkelig frem til det. Blir nok bra å komme i gang nå, og det blir spennende å se hvordan skolen fungerer her borte. Ser for meg at det blir mye arbeid og lite fritid.

De siste dagene har vi møtt noen av de andre Erasmus-studentene som har ankommet Bordeaux. De er veldig hyggelige og jeg ser virkelig frem til dette semesteret. De vi har møtt hittil er 1 jente fra Romania, 2 fra Litauen, 2 fra Finland, 1 gutt fra Ungarn, 1 fra Spania og 2 fra Danmark. I morgen møter vi resten, gleder meg!

Erasmus-studenter fra Ungarn, Spania, Finland, Romania, Danmark og Norge

3 kommentarer:

  1. Så bra at du også blogger:) Så kan vi følge med på hverandre. Håper alt er bra i Frankrike, ser sånn ut av bildene! Lykke til med skolestart!

    SvarSlett
  2. Hei hei:)
    Det ser ut som dere riktig koser dere! Hvordan er temperaturen der?
    Merker at Kristiansand går mot høst nå...:/
    Hvordan har de første dagene vært? Er fagene greit lagt opp?
    Tenker på dere, klem klem

    SvarSlett
  3. hei :D håper første skoledag gikk bra ! Må si jeg savner deg her nede :( det er ikke det samme uten deg her altså.

    SvarSlett